bab 1


satu watak
satu kata
satu maksud
satu hajat
satu mesej
satu gaya
satu jantina

tapi lain nama
lain kedudukan
lain umur
lain paras rupanya..
mereka masing masing punya istimewa
tapi mereka punya aura yang sama
yang bisa gegarkan naluri perempuanku
bukan aku yang pinta.ini jodoh barangkali
tapi aku taksetamak kassim baba dlm cerita ali baba dahulu kala
aku hanya mampu memilih seorang diantara mereka
aku kan perempuan..


org kata dengan gambar bole menjiwai seseorang =)

bukan niat aku untuk bermain api
tapi rasa ini.rasa perempuan yang takmampu aku ungkap dengan kata
rasa perempuan yang takbisa aku tepis dengan tangan
hanya kepadaNYA aku berdoa
agar hati ini jujur berkata
agar hati tidak memilih haluan yang salah
agar hati ini redha dengan apa yang ada
hanya ini yang aku pinta padamu Tuhanku...

0 puasan:

Post a Comment